torsdag den 6. september 2012

Lækkerier fra blogland

Jeg er blevet beriget med smukke sager fra blogland. De underskønne, helt fantastisk fine klovner vandt jeg i Dorthes seneste giveaway, og flamingoen har jeg købt her.

Jeg er vild med begge dele. Men det er jo sådan med nye ting, at de ofte har det med at sætte en mindre omrokeringslavine i gang. For nu bliver jeg nødt til at finde et par nye, fine billeder til min billedvæg, så den igen kan blive harmonisk og let at se på - jeg overvejer blandt andet et tryk herfra. Det tror jeg ville passe godt ind. Billedvæggen får I at se, når den er blevet ny og fin :-)





4 kommentarer:

  1. De er simpelthen bare SÅ fine de klovne, smilte også da jeg så at du var vinderen :)

    SvarSlet
  2. DET gjorde jeg også. Altså smilte :-)

    SvarSlet
  3. Ja, utroligt hvad Blogland kan sætte gang i - og skabe af nye behov. Billedet er lige mig - og de klovne er da kære. Tillykke ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare søde :)

    Kig evt forbi min giveaway : http://brineh.blogspot.dk/2012/08/ny-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...